דו"ח מן הטרנספורטים

אסטרטגיית משפך לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם

מה קרה לקהלים שאנחנו מכירים בפייסבוק? הטירגוט החדש של מטא

 7 אסטרטגיות מנצחות להאצת צמיחת העוקבים בדף הלינקדאין שלכם

כתבה: בגלל המצב: הזדמנות ענק למרצים לייצר סכומים של 5 ספרות ומעלה מבלי להיות תלויים בכמות הקהל שתגיע להרצאה

לפי העדויות שפורסמו עד כה, עשרות מרצים מתקשים להתפרנס ולהכניס מדי חודש סכום קבוע לבנק, למרות שהם עקבו אחרי ההנחיות המקובלות. ספי רונן, מומחה לשיווק דיגיטלי וקורסים מעל 13 שנה, יצא בתוכנית חדשה שמטרתה לשים סוף לתופעה. יצאנו לבדוק!

איפה בעלי העסקים נופלים בשיווק?

13 שנים בשיווק לימדו אותי כמה שיעורים לגבי בעלי עסקים ופרסום.

הרי כל בעלי העסקים יודעים ששיווק באינטרנט זה מנוע עם פוטנציאל הטסה של העסק.

בעלי עסקים קטנים בדרך כלל ירצו לחסוך עלויות ולקחת את ניסיונות השיווק הראשונים שלהם תחת כנפיהם.

יעשו שיווק אורגני בקבוצות ושיתופי פעולה וכל מיני ווטסאפ וכאלה. וזה עשוי להצליח..