כולם לא היו קיימים ב-2010 וכיום הם שווים מיליארדי דולרים.
אההה והם גם עשו את זה ללא הפרסום המסורתי.
כיום יותר מתמיד, כשהחברות הגדולות מתקשות לכסות את כל הקהלים, הצרכים, והמדיות, נוצרים סדקים, בהם מותגים חדשים יכולים להיכנס, לשחק במגרש של הענקים, בלי פחד וחשש, ובלי תקציבי ענק ולמרות זאת להצליח בגדול.
המיתוג של פעם, כבר לא עובד היום!
כיום עם פלטפורמות השיווק הדיגיטליות המתקדמות , דור ה-Z וה-Y המהווים למעלה מ50% יש חוקים חדשים להצלחה של מותגים.
בואו להכיר את העידן החדש של המותגים ה- Real Brands
הכירו את המרצה...
יריב עמית מומחה ומרצה למיתוג ושיווק יצירתי. MBA מנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום. מחבר הספר :"האלף בית של פרסום מנצח" ובימים אלו עורך את ספרו השני "סודות מותגי היוקרה".
מעל 20 שנה בתחום הפרסום והמיתוג. במהלך השנתיים האחרונות חקר, עקב, בדק ומידל את ההצלחה של המותגים החדשים שעשו זאת בעידן הדיגיטלי בעשור האחרון.
בהרצאה זו חושף יריב את המונח החדש שטבע "real brands" ואת 20 חוקי הזהב לבניתם.