א. ביטחון שבאמת זה מתאים לעסק שלו – אז..99% שכן
ב. ביטחון שהוא יבצע את הפרסום עבור עצמו ימצא את המילים והתמונות כמו בעל מקצוע – נכון באופן חלקי מאוד.
ג. לא ידע להביא את ההחזר עבור ההשקעה בצורה עקבית – נכון.
איך לכתוב בפייסבוק ובאינסטגרם
מהם הכלים לעיצוב התמונות והוידאו עבור המודעות
עקרונות של מודעות מוצלחות בפייסבוק ובאינסטגרם
איך לנצל את הכח העצום של מערכת הפרסום של פייסבוק
איך לייצר קהלים מדוייקים וחכמים
מהן שיטות התמחור בפייסבוק ועל מה כדאי לכם לשים את הכסף
עקרונות של דף נחיתה ואיפה אפשר לבנות יחסית בקלות..בכיתה אנחנו לא נבנה אבל כן אראה את הכלים איך לעשות את זה נכון.
איפה מדביקים את קוד המעקב של פייסבוק "הפיקסל"
איך להנחות את פייסבוק להביא לנו בדיוק את מה שאנחנו רוצים..? קצת כמו לאלף כלב להביא את העצם 🙂
על מה אני צריך להסתכל אחרי שהקמפיין כבר רץ? ממש לא על הכל
איך אני מכפיל ומשלש את כמות המודעות בכמה לחיצות
לפי מה אני מחליט איזה מודעות להגביר ואיזה לכבות
במהלך הסדנא כל אחד בונה לעצמו קמפיין.
שבו יוכל להתנסות ב-LIVE בין מפגש למפגש
וגישה לקורס דיגיטלי שאפשר לראות מכל מחשב או סמרטפון שמדגים את הנושאים שבכיתה ..ואפילו קצת יותר
טוב זה המקצוע שלי כבר 12 שנים שאני חי את האינטרנט מהבוקר ועד הערב כעבודה עיקרית. הקמתי את סוכנות השיווק ONEWEB MARKETING. מרצה במכללות ובעסקים ועושה גם קורסים דיגיטלים בתחום השיווק בכלל ובעיקר על שיווק בפייסבוק .
פיצחתי את השיווק של עשרות עסקים, ערכתי וובינרים, כנסים, הייתי מעורב השקות ענק אינטרנטיות שגילגלו מיליונים, למרות שעדיין לא לכיס שלי..