אסטרטגיית משפך לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם

אתם מתחילים את דרככם בעולם הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם ולא בטוחים מאיפה להתחיל? או אולי כבר יצרתם את הקמפיינים הראשונים שלכם, אבל מתקשים להתאים את המודעות לקהלים שונים? אתם במקום הנכון!

 

למה חשוב לחשוב על משפך?

אחד המפתחות לאסטרטגיית פרסום מוצלחת בפייסבוק הוא הבנה ופילוח נכון של המשפך השיווקי, עם מסרים מותאמים לכל שלב. בואו נפרק את זה:

 

ראש המשפך (TOF)

זה הקהל הקר שלכם – אנשים שעדיין לא מכירים את המותג שלכם. כאן חשוב ליצור רושם ראשוני מעולה!

  • המטרה: לזהות ולהתייחס לנקודות כאב של הקהל.
  • איך: הראו למה הקהל צריך את המוצר שלכם ובמה הוא שונה מאחרים בשוק.
  •  

אמצע המשפך (MOF)

כאן אתם מטפחים את אלה שכבר הראו עניין. הם אולי ביקרו באתר שלכם או התעניינו ברשתות החברתיות, אבל עדיין לא המירו.

  • המטרה: לחנך, לענות על התנגדויות ולבנות אמון.
  • איך: השתמשו בהוכחות חברתיות, תנו מידע מעמיק יותר על המוצר או השירות.
  •  

תחתית המשפך (BOF)

הקהל שלכם כבר חם והוא על סף החלטה.

  • המטרה: לדחוף להחלטה ולרכישה.
  • איך: הציעו קריאה לפעולה חזקה, צרו תחושת דחיפות – אם זה דרך הנחה, ניסיון חינם, או סיבה ברורה לבחור בכם על פני המתחרים.
  •  

לאחר הרכישה

המשפך לא מסתיים עם המכירה! שמרו על הלקוחות שלכם על ידי שמירה על קשר והצעת ערך דרך מכירות נוספות, מכירות צולבות והצעות בלעדיות.

 

טיפ מקצועי מ-ONE WEB Marketing

בפרסום בפייסבוק, אנחנו לרוב מאחדים את אמצע המשפך ותחתית המשפך לקמפיין אחד לפשטות ואופטימיזציה טובה יותר. זה מאפשר לנו לנצל את התקציב ביעילות ולהתמקד בטיפוח הקהלים השונים בצורה מותאמת אישית כדי לשכנע אותם לרכוש.

 

למה כדאי לעבוד עם מומחים?

ניהול נכון של משפך פרסום בפייסבוק ואינסטגרם דורש מיומנות, ניסיון וידע מעמיק. ב-ONE WEB Marketing, אנחנו מתמחים בבניית אסטרטגיות פרסום מותאמות אישית שמביאות תוצאות.

 

🚀 רוצים להפוך את הפרסום שלכם בפייסבוק ואינסטגרם למכונת צמיחה אמיתית?

צרו איתנו קשר עוד היום! נשמח לנתח את המשפך הנוכחי שלכם, לזהות הזדמנויות לשיפור ולבנות יחד אסטרטגיה שתביא לכם יותר לידים, יותר מכירות ויותר צמיחה.

 

יחד, נהפוך את הפרסום הדיגיטלי שלכם למנוע הצמיחה העיקרי של העסק!