איפה בעלי העסקים נופלים בשיווק?

13 שנים בשיווק לימדו אותי כמה שיעורים לגבי בעלי עסקים ופרסום.

הרי כל בעלי העסקים יודעים ששיווק באינטרנט זה מנוע עם פוטנציאל הטסה של העסק.

בעלי עסקים קטנים בדרך כלל ירצו לחסוך עלויות ולקחת את ניסיונות השיווק הראשונים שלהם תחת כנפיהם.

יעשו שיווק אורגני בקבוצות ושיתופי פעולה וכל מיני ווטסאפ וכאלה. וזה עשוי להצליח.. .

הם יהיו מוכנים גם להשקיע לפחות שעה -שעה וחצי ביום.

ואני חייב לומר שהיכולת האינטואטיבית של בעל עסק לדעת מה המהלכים השיווקיים ומה השפה השיווקית שצריך להשתמש בה טובים בדרך כלל,

הרי כולנו חיים באותה הבועה ומכוונים לאותה המטרה של צמיחת העסק שלנו,

או להצמיח עסקים של אחרים. והאמת שהדרך היא ברורה.

אז איפה רובם נופלים?

כשמבינים שהזמן והמאמץ שמשקיעים בשיווק כדאי להשקיע יותר בעסק, ולייצר מערך שיווק ממומן,

זה מנוף יותר גדול, ואז משקיעים 500-1000 ש”ח ולא תמיד מקבלים את התוצאות שלהם ציפו,

ולמרות שלעיתים הן גם כן מוגזמות מחוסר הבנת המציאות האמיתית של הקמפיינים. זה מתסכל

ומה קורה?? פשוט מרימים ידיים. ואמירות כמו “השיווק לא עובד עבורי” פתאום מגיחות משומקום,

וההקלה בלשחרר את ההוצאה בפייסבוק, קורצת יותר מתמיד.

זאת הנטיה הטבעית וזה עצוב.

כי אלה טעיות של מתחילים שרובם נופלים בהם,

האפשרויות בעיני:

  1. קח קמפיינר שיעשה עבורך את העבודה עם פרופרוציות על קצב הצמיחה של העסק דרך השיווק.
  2. תעשה בעצמך תוך כדי קבלת ייעוץ שיווקי צמוד.

עבדתי עם הרבה יועצים עסקיים והמנוף מספר אחד לעסק זה שיווק.

“אין יאוש בעולם כלל” יש הצלחה דרך ההתמדה 🙂